Subject: FW: Kiili alevis Nabala tee 1 kinnistuesisest liikluskorraldusest
From: "Jana Prost" <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Sep 2024 15:49:37 +0300

Tere, Melika

Palun registreeri mulle tööülesanne. Võib ka homme, ei pea täna kindlasti.

Lugupidamsiega

Jana Prost
Peaspetsialist
Planeerimise osakond

Kooskõlastuste üksus
+372 57 924 753

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Kristjan Laurits <[email-masked]>
Sent: Friday, September 6, 2024 8:23 AM
To: Jana Prost <[email-masked]>
Subject: Kiili alevis Nabala tee 1 kinnistuesisest liikluskorraldusest

Tere,

Meie poole pöördus kodanik ja palus aidata Kiili alevis Nabala tee 1 
kinnistu esise parkimiskorralduse turvalisemaks/loogilisemaks muutmisega.

Saadan teile ülevaatamiseks/kommenteerimiseks/kooskõlastamiseks eskiisi meie 
Tellijale sobivast liikluslahendusest. Kas see sobib ka TRAM-le?

Juhul kui jah, siis kuidas edasi? Kas soovite eraldi projekti selle kohta 
või piisab kui EHR-i läheb arhitekti kausta antud joonis (täiendame seda 
joonist veel veidi - põrkepiirde näidisega, olol liiklusmärgi 
ümbertõstmisega, jne)?

Põrkepiire võiks olla selline:
https://inten.ee/tootegrupid/maanteed/puitpiire/

Parimate soovidega,

Kristjan Laurits
KLM Projekt OÜ
+372 514 4725
www.klmprojekt.ee <http://www.klmprojekt.ee>
 <http://www.klmprojekt.ee/>
--

---------- Forwarded message ---------
Saatja: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: T, 11. juuni 2024 15:00
Subject: Vastsu infopäringule Kiili alevikus Nabala tee 1 hooneesisest 
liikluskorraldusest
To: Evely Liiv <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
Jana Prost <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Tere!

Olete esitanud Transpordiametile infopäringu seoses olemasoleva ristumiskoha 
tõkestamisega (nt betoonvaaside, -kerade või -kujudega) riigitee nr 11115 
Kurna-Tuhala tee (edaspidi riigitee) km 7,348. Olemasolev ristumiskoht 
riigitee km 7,325 on kavandatud säilitada.

Infopäringuna anname selgitusi vastavalt piirkonnas kehtivate planeeringute 
põhimõtetele ja kliimaministri 17.11.2023 määruse nr 71 „Tee projekteerimise 
normid“ (edaspidi normid) nõuetele.

Infopäringu vastuskiri ei ole haldusakt, st kummalegi kirja osapoolele ei 
teki sellest õigusi ega kohustusi.

Oma pöördumises märgite, et koostate Nabala tee 1 kinnistule (katastritunnus 
30401:001:0169) ehitusprojekti, millega on kavandatakse olemasoleva 
ajaloolise väärtusega majandushoone rekonstrueerimine ja laiendamine. 
Selgitate, et rekonstrueeritava hoone ette jääva olemasoleva ristumiskoha 
riigitee km 7,348 tõkestamisega paraneb liikluskorraldus ning muutub 
oluliselt selgemaks ja ohutumaks.

Oleme teemat arutanud oma kolleegidega korrashoiu ja liikluskorralduse 
üksusest. Arutelu tulemusena ei saa me anda nõusolekut olemasoleva 
ristumiskoha tõkestamiseks (nt betoonvaaside, -kerade või -kujudega).

Meie esmasel hinnangul on üks võimalik variant see, et vald ja Nabala tee 1 
kinnistu omanik teevad koostööd ning leiavad oma kinnistute piires 
lahenduse, mis tagaks rekonstrueeritavale hoonele ohutu juurdepääsu 
munitsipaalomandisse kuuluva Vahtra tänav T2 kinnistu (katastritunnus 
30401:001:2067) kaudu.

Teine variant- juhul kui soovitakse jätkuvalt Nabala tee 1 kinnistu esise 
laiendusala likvideerimist teemaa osas, siis tuleb ette näha ristumiskoha 
ümberehitus selliselt, et jäetaks sinna ainult sõidutee koos kindlustatud 
peenra kattega ja kindlustamata peenar ning nõva sadevete valgumiseks. 
Sellise lahendusega saaks konkreetsed teepiirid ja ristmiku.

Lugupidamisega

Jana Prost

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

Kooskõlastuste üksus
+372 57 924 753

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.